مصاف فوتبالیست های تیم ملی با روبات های فوتبالیست
نوشته شده توسط : zwembril

دكتر 'مرتضی موسی خانی' روز شنبه به خبرنگار علمی ایرنا افزود: در این رقابت، روبات های فوتبالیست سایز متوسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین (MRL) و تعدادی از بازیكنان سرشناس تیم ملی فوتبال ایران بازی نمایشی برگزار خواهند كرد.

به گفته وی در دوره های پیشین مسابقات بین المللی روبوكاپ آزاد ایران نیز تعدادی از اعضای فدراسیون جهانی روبوكاپ به مصاف روبات ها می رفتند.

گفتنی است سال گذشته موسی خانی در این مسابقه حضور داشت و درون دروازه تیم انسانها ایستاد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به حضور متخصصان مطرح جهان در عرصه روباتیك و هوش مصنوعی در ایران اوپن 2012 اظهار داشت: در چهارمین سمپوزیوم روبوكاپ آزاد ایران دو تن از استادان دانشگاه 'استنفورد' و 'جورجیا تك' به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

وی پیش بینی كرد: در این دوره از مسابقات نیز مانند دوره های پیشین جمع قابل توجهی از وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان صنایع مختلف، شركت های خودروسازی و دانشگاه ها از این رقابت ها بازدید كنند.

وی ابزار امیداری كرد هفتمین دوره مسابقات بین المللی روبوكاپ آزاد ایران (ایران اوپن 2012) محل مناسبی برای همكاری های تحقیقاتی مشترك در عرصه روباتیك باشد.

هفتمین دوره مسابقات بین المللی و چهارمین سمپوزیوم روبوكاپ آزاد ایران( ایران اوپن 2012) از شانزدهم تا نوزدهم فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

این رقابت ها در 23 لیگ از جمله روبات مین یاب، فوتبالیست سایز كوچك، پرنده، نائو، روبات های نمایشی، امدادگر، شبیه ساز فوتبال سه بعدی، واقعیت تركیبی، خانگی و زیردریایی برگزار می شود.

در این مسابقات 48 تیم از ایران و 13 كشور جهان از جمله سنگاپور، مكزیك، هند، ژاپن، مالزی، آلمان، تایلند، برزیل و چك حضور دارند.

از 1300 تیمی كه برای شركت در این مسابقات ثبت نام كرده اند حضور 395 تیم تایید شده اند.در ایران اوپن 2012، هفت لیگ دانش آموزی و 16 لیگ دانشجویی است.

دومین كنفرانس مشترك روباتیك و هوش مصنوعی با سومین سمپوزیوم بین المللی روبوكاپ آزاد ایران نیز برگزار می شود. این كنفرانس كه همزمان با هفتمین دوره مسابقات بین المللی روبوكاپ آزاد ایران برگزار می شود فضایی برای بحث و تبادل نظر در مورد موضوعاتی از جمله روباتیك، هوش مصنوعی، روبات های فوتبالیست، روبات های امداد گر، روبات های خانگی و روبات های دانش آموزی در روبوكاپ فراهم می كند.

علمی**9023**1544





:: برچسب‌ها: آلمان , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: